Sunday, July 18, 2010

Shrek szelet

Mákvirágnál láttam, és azonnal megtetszett ez a süti.

Hozzávalók:
25 dkg margarin
30 dkg porcukor
9 ek forró tej (kb. 100 ml)
1 csomag vaníliás cukor
50 dkg darált keksz

I.10 dkg darált dió
1/2 ek. rum(aroma)
3-4 dkg kakaó

II.1 mandulaaroma

A hozzávalókat összegyúrjuk. Először a margarint a porcukorral, majd a többi hozzávalóval. Kétfelé osztjuk. Az egyik feléhez hozzáadjuk a diót, a rumaromát, és a kakaóport. A másikfeléhez pedig a mandulaaromát.
Én egy műanyag szögletes edényt béleltem ki folpackkal és először a kakaós, majd a mandulás réteget nyomkodtam bele. Hűtőbe tettem, majd amikor kellően megszilárdult a folpack segítségével tálcára tettem és ét tortabevonóval bevontam.
Az eredeti recept külön margarinos-kakaós mázat ír.


No comments:

Post a Comment