Monday, July 19, 2010

Caramel Flapjack

Hozzávalók:

200 g nádcukor

200 g vaj

2 ek Golden Syrup (esetleg méz)

350 g aprószemű zabpehely

egy üveg Dulce de Leche

200 g étcsokoládé

1 ek olaj

némi jó minőségű tengeri só (fleur de sel)

A sütőt előmelegítettem 150ºC-ra.

A cukrot, a vajat és a golden syrupot összemelegítettem, majd a tűzről lehúzva a zabpelyhet is belekevertem. Sütőpapírral kibéleltem egy 20×30 centis tepsit, a zabpelyhes masszát belelapogattam és 40-45 percig sütöttem.

Miután teljesen kihűlt, megkentem a karamellkrémmel, picit megsóztam (ez már önálló akció volt, de szerintem jót tett neki) majd végül az olvasztott csokival bevontam.

A karamellkrém elég lágy, így nem lehet olyan igazán szépen szeletelni, de emiatt senki sem panaszkodott.


Forrás:
Sajtkukac

No comments:

Post a Comment