Thursday, August 19, 2010

Sült tojás burgonyaágyban


Lélekmelengető gyors vacsora ilyen esős-hideg estén. Jelen esetben a "gyors" alatt az előkészítést értem, hiszen a burgonyának azért meg kell sülnie... Viszont az az illat, ami a sütés alatt a sütőből árad.... nos már azért is megéri! A sütő alsó lapján sültek a fóliába csomagolt krumplik, a felsőn pedig a tök adta a társaságot. Nem emlékszem, hogy lett volna még egy ilyen év, hogy ennyi sült tököt ettem volna. Szerintem már most teljesítettem az előző évi átlagokat...
A vacsora reménye akkor kerül közelebb amikor a burgonyák puhára sültek. Ettől a ponttól csak néhány perc amíg a tojás "remegősre", készre sül. Semmi extra, már-már ciki, hogy mennyire egyszerű.
Nálam önálló fogás volt, de köretként is el tudom képzelni.
  • Hozzávalók:
nagyméretű burgonya
tojás
bors
  1. A sütőt 200 fokra előmelegítem.
  2. A burgonyákat alaposan megsikálom, fóliába csomagolom és a sütő lapjára teszem.
  3. Ha puhára sültek, kikanalazom a közepüket, sózom, borsozom, beleütöm a tojást és néhány percre visszatolom a sütőbe.
Forrás:
Felhőlány

No comments:

Post a Comment