Thursday, August 19, 2010

Meggyes-túrós torta - sütés nélkül

Photobucket

Hozzávalók:

500g tehéntúró, 1 tasak tejszinhabpor, 1 tasak zselatinpor, 150ml tej (tejszinhabporhoz), 100g porcukor, 100g kókuszreszelék, 1 üveg magozott meggybefőtt, lecseepegtetve.

Photobucket

Elkészitjük a tejszinhabot és a zselatint a használati utasitás szerint. Összekeverjük a túrót a tejszinhabbal, porcukorral, hideg zselatinnal, a kókuszreszelékkel. Egy kerek tortaformába alól szépen körbetettem a meggyeket, rákanalaztam egy adag túrós keveréket, majd teleszórtam meggyel, és végezetül rákanalaztam és elegyengettem ismét a maradék túrót rajta. Kekszet tettem a tetejére, majd egy tányért nehezéknek rá, és ment a hűtőbe "sülni".

Photobucket

Mire hazaértünk enni, már lemenőben volt a nap, a képeket a lenyugvó nap utolsó sugarai kacsingatnak vissza ránk.


Forrás:

No comments:

Post a Comment